۷ پاسخ

اره خودمم سز هستم برای خودمم پرسیدم گفت تا اخر سزی

نگران نباش بچه اول سزارین باشی بیمارستان دولتی هم بری میبرنت سزارین چون اولی سزارین بودی

فک کنم تا ۹سال سزارینه

من از دکترم دیروز پرسیدم گفت شکم اول که سز باشه تا اخر سزی دوستم بعد ۱۴سال بود گفت دوباره سز رفت دولتی رایگان

ن تا ۷ سال نگذره نمیشه
بعدم چرا میخای بگی طبیعی
اگ گفتی طبیعی و نتونستی تا گفتی سزارین میخام ک نمیبرنت سزارین
اینقدر باید درد طبیعی رو بکشی ک یا بچه گیر کنه یا ضربان قلب بیاد پایین یا دیگ ببینن واقعا نمیشه ببرن اتاق عمل سزارین
درد دوتاش رو باید بکشی
راحت برو همون سزارین چیز دیگ ام ننداز تو دهنشون

نه میگن اگه ی بار سزارین انجام دادی تا اخر بارداری هات همش سزارینه دیگ

فک کنم سزارین دوم هم اختیار با خودت باشه و اجبار به زایمان طبیعی نیست

سوال های مرتبط