خانما دما بدن بچم37/4 ینی تب داره ؟استا هم دادم

۳ پاسخ

شیاف بزار براش نزار بالاتر بره

اگه بیداره پاشویه کن

نه ولی چک کن ۳۷و نیم مراقبت میخواد ۳۸ تب محسوب میشه

سوال های مرتبط

مامان نِلا کوچلو😻 مامان نِلا کوچلو😻 ۱۴ ماهگی