من دیگه شبا اروغ نمیگیرم مگه اینکه خوابش نبره بخاطر اروغ
وگرنه به پهلو میزارم خودشو کس و قوس چن باری در میاد😅
روز هم اگه خوابش عمیق بشه بر نمیدارمش
من اصن شیا اروغشو نمیگیرم هیچ اتفاقیم نمیوفته
به پهلو بخوابون نترس
بخواب هیچی نمیشه خیلی اذیت بشه بیدار میشه گریه میکنه
به پهلو بخوابونش دیگه شب بخیر دیگه
به پهلو بخوابونش
واسه منم اینجوریه میخوابه 10 دقیقه میگیرم سرشونم چی میخاد بزنه یانه
چند دقیقه بخوابونمش مجدد بلندش کنه میزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.