سلام مامان نفس خسته نباشی ... درک میکنم که چقدر سخته و خسته شدی عزیزم . من تحربه خودمو در مورد رفلاکس بهت بگم رعایت کن بلکه خدا کرد و بهتر شد ... اول اینکه به هیچ عنوان خوابیده شیر نده به بچت . مهم ترین گزینه این هست که موقع شیر دادن فشار شیری که وارد دهن بچه میشه کم باشه یعنی شیر با حجم زیاد بچه نخواد قورت بده سرعتش کم باشه بعد مقدارش هم کم باشه یعنی به جای اینکه هر دوساعت ۶۰ سی سی بدی هر یکساعت ۳۰ تا بده حالا اگه شیرخودت میدی اونم همینطور کم بده ولی زود به زود بده بعد حتما به صورت شیب دار بهش شیر بده و خوابش هم شیب دار باشه وقتی شیرش دادی همون لحظه بلندش نکن یه کوچکولو صبر کن بعد بزارش روی شونت و حتی اگه آروغ هم زد یه ده دقیقه رب ساعت روی شونه ات نگه دار . غذای خودت خیلی خیلی چرب نباشه .غذاهای اسیدی مثل گوجه و ترشی و سرخ کردنی تشدیدش میکنه لبنیات تشدیدش میکنه . یه مدت رعایت کنی ان شاالله خوب میشه
منم هم ساعت ۵شددیگ😵💫😵💫
ما هم بیداریم، البته بچن خییلی ام زور میزنه ک خودشو سرخ میکنه، خییلی دلم میسوزه براش🤕
سلام🤕
و ما نیز🥲
ماهم همینطور.. دلم براش کباب
منم بیدارم🤦♀️
منم حاضر🤯😩
منم بیدار شیر میدم
دارو دادین؟
منم بیدار✌🏻😶
من ک بچم هرشب همین بساط دو پامیشع گیر میده بره بیرون همسرم بردش بچرخونه تا بخوابه اینبکی هم انقد گریه کرده مغزم رد داده نمیدونم چشه از بیخوابی مریض شدم دگ
دارو نداری بهش بدی؟
ما هم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.