شاید تب رزوئلا باشه پسر من گرفت یهو تب بالا کرد سه روز تب بعدش تب اومد پایین دونه زد بدنش دکتر فقط پاراکید داد و سیتریزین گفت وقتی دونه زد سیتریزین بده
پاشویه کن بدنشو تند تند آب بزن عزیزم
عزیزم با گلاب پاشویه کن ایپوپروفن بده باتوجه ب وزنش اگدیدی پایین نیومد شیاف دیکلوفناک براش بذار مایعات زیاد بهش بده اگ خوب نشد حتما ببر دکتر چون اونجوری دیگ عفونت شدید هست
یه تشت رو پر آب معمولی کن پاهاشو که دراز کشیده ببر داخلش بشور خنک میکنه
با دسمال رو پیشونیشم بزار
شیاف هم خوبه
اگه کاسنی داری با ماست بده بخوره
سیب هم خوبه
پاشویش کن با آب زود
شیاف ۱۲۵ استامینوفن
پیاز بزار زیر پاش پاشویه کن یذره سرکه بریز استامینیفون بده اگر مارک پاراکید مارک خوده استامینیفون بخر بده بهش
یه خیار رو نصف کن و از سمت داخلش بزار زیر بغلش استرس نگیر لباس نازک تنش کن و پوشکش نکن
عزیزم شیاف استامینوفن ۱۲۵ برای کودکان هیچ ضرری نداره و میتونی استفاده کنی
استامینوفن مدام بهش بده تا بالاتر نره و ببرش دکتر
بذار رو گوشاش
پیاز رو نصف کن بذار زیر پاهاش امتحان کردیم میاره پایین
ببرش دکتر این نوزاده هنوز یوقت تبش بالانره تشنج کنه ببرش دکتر
هر چهار ساعت استامینوفن بده دو برابر وزنش
به پاهاش پیاز ببند
بدن شویه کن انشالله بهتر میشه
شیاف بزار اگه بازم خوب نشد ببرش درمانگاه شبانه روزی یا بیمارستان قسمت اورژانس پزشک داره
پاشوییش کن دستمال خیس بزار رو پیشونیش و بکش به دستاش
تب خطر ناکه سریع ببر دکتر ک با سرم تب بر بیاد پایین
تا ببریش دوتا شیافت پشت سر هم بزن براش
ببر دکتر عزیزم همین الان ببر وقتی تب داره خطر ناکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.