۵ پاسخ

دکتر ب من گفت واجب نیست دوسالگی ببر

من بردم تو ازمایش اول تیرویید کم کار مشاهده شده تکرار ازمایش و صبح میبرم دکترش نشون بدم

من ک ندادم وایسادم ۲ سالگی ببرمش

خون و اهن و ویتامین ها و ادرار بخاطر عفونت اینا
من خودم به شخصه واجب میذونم ازمایش ها رو و میبرمش
دوسالگی هم بردمش
انشالله سه سالگی هم میبرم

سلام. من هم دقیقا تو وضعیت مشابه شما هستم.

سوال های مرتبط

مامان هدیل مامان هدیل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان شکر پنیر مامان شکر پنیر ۱ سالگی