دکتر ب من گفت واجب نیست دوسالگی ببر
من بردم تو ازمایش اول تیرویید کم کار مشاهده شده تکرار ازمایش و صبح میبرم دکترش نشون بدم
من ک ندادم وایسادم ۲ سالگی ببرمش
خون و اهن و ویتامین ها و ادرار بخاطر عفونت اینا
من خودم به شخصه واجب میذونم ازمایش ها رو و میبرمش
دوسالگی هم بردمش
انشالله سه سالگی هم میبرم
سلام. من هم دقیقا تو وضعیت مشابه شما هستم.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.