وای من دیگه بارداری رو نمیکشم پس کی تموم میشه😭
چقدرر دیر میگذره

۱۱ پاسخ

منم خیلی بهم سخت گذشت همش تو استرسم.این تیر کی میخواد تمام بشه لعنتی

منم خیلی خسته شدم ، آن شاالله این چند ماه هم به سلامتی بگذره و دل خوش
توکلت علی الله

مام نمیکشیم خواهر تو 34هفته ات هست دو هفته از من جلویی ولی فکر کنم زایمان کردیم بد تر باشه خواب و خوراک نداریم الان میتونیم بخوابیم که حدقل

طاقت بیارید ما میتونیم😵‍💫

وای من از بیخوابی خستم😭

اگه از الان نمیکشی پس من چی بگم؟ انگار یکساله باردارمممم🙂😂

من الان آرزومه برگردم به حاملگیم🙂😂

ایوای اخرش چی میخوای بگی هفته ۳۷ و ۳۸😣😢

بعد ها زایمان باردارموندن ارزو میکنید خاب نداریم 😂

منم دیگ نمیکشم😂

هنوز تو دو هفته جلوتری از من ماشاالله 😂

سوال های مرتبط