منم خیلی بهم سخت گذشت همش تو استرسم.این تیر کی میخواد تمام بشه لعنتی
منم خیلی خسته شدم ، آن شاالله این چند ماه هم به سلامتی بگذره و دل خوش
توکلت علی الله
مام نمیکشیم خواهر تو 34هفته ات هست دو هفته از من جلویی ولی فکر کنم زایمان کردیم بد تر باشه خواب و خوراک نداریم الان میتونیم بخوابیم که حدقل
طاقت بیارید ما میتونیم😵💫
وای من از بیخوابی خستم😭
اگه از الان نمیکشی پس من چی بگم؟ انگار یکساله باردارمممم🙂😂
من الان آرزومه برگردم به حاملگیم🙂😂
ایوای اخرش چی میخوای بگی هفته ۳۷ و ۳۸😣😢
بعد ها زایمان باردارموندن ارزو میکنید خاب نداریم 😂
منم دیگ نمیکشم😂
هنوز تو دو هفته جلوتری از من ماشاالله 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.