۷ پاسخ

متاسفانه ماه هشت و نه خیلی دیر میگذره

منم الان دقیق چند هفته ای

ازماه ۹ خبر نداری😭

هه🥲هنوز وارد ماه نهم نشدی که ببینی چقدر دیر میگذره..هر یه روزش سه روزه

چ جالب اسم منم الهامه اسم پسرم آریا رشتی هم هستم😄

منم همش تصورش میکنم🥹

ان شاءالله تموم میشه عزیزم به سلامتی بغلش میگیری کوچولوتو چیزی نمونده.

سوال های مرتبط

مامان آیناز و آراز مامان آیناز و آراز ۲ ماهگی
مامان 🧿🌱آرن♥️🌱🧿 مامان 🧿🌱آرن♥️🌱🧿 ۲ ماهگی
مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری