عزیزم رفیقم دوهفته تاخیر داشت بتا و بی بی چکش منفی بود بعد بیست روز تاخیر تازه مثبت شد
سلام عزیزم بزار از موعد بگذره بعد اگه پریود نشدی بیبی بزن اگه پریود شدی هم اشکال نداره خودتو خیلی بهم نریز آرامش داشته باش ایشالله ماه بعد
سلام
۵ روز ک زوده
ازمن بعد هفت روزتاخیر تازه مثبت شده
منم عین تو🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.