۷ پاسخ

آییییییی ننه ترسیده خب😄😄😄

می‌ترسه دیگه
گاهی دردناک هم میشه براشون بخاطر اونه

ننههههه ازگوز خودش ترسیده🤣🤣🤣🤣گوزطلا

سعی کن ترسشون بریزی مثلا صدای گوز رو دهنت در بیار بخند تا کم کم بفهمه ترسناک نیست بچه منم از سرفه میترسه منم همش الکی تکرار می‌کنم تا عادت کنه

خخخ 😂

آرکانم خیلی ترسو هست نمیدونم چیکار کنم دیگه این جوری نکنه😥

😅😅😅

سوال های مرتبط