۲ پاسخ

دختر منم همین مشکلو داشت یه دوره قطره اینفاکول دادم خوب شد به خاطر نفخ شدید شکمش بود از ۱۱شب تا ۳هر شب گریه میکرد

رفلاکس نداره؟

سوال های مرتبط