به من گفتن پلاکت خونم پایین هست چکار کنم خطرناکه؟؟؟؟؟

۵ پاسخ

وااای از من بهت نصیحت اصلا اصلا اصلا نگران نباش،من از ماه بارداری درگیر پلاکت خون بودم که ماه اخر کلا رسید به ۸۰و قبل سزارین پلاکتم۸۶بوپ،انقدر سر این موضوع استرس کشیدم که کلا اوایل بارداریم اصلا لذت نبردم،حتی بخاطرش از قید بیمارستان خصوصی گذشتم و رفتم دولتی تا اگه اتفاقی برام افتاد اونجا مراقبتش بهتر باشه اما هیچی نشد هیچییی،همیشه پزشکم میگفت بعد زایمان پلاکت بالا میره من باور نمیکردم اما دقیقا چند ساعت بعد زایمان پلاکتم رفت بالای صد فقط تحت نظر پزشک داخلی باش و اگه پایینه یه قرصی هست میده کنترلش میکنه

کاهو و عدسی و سیرابی بخور من خوردم پنج هزارتا رفت بالا

اگه خیلی پایینه بله. چون پلاکت مسئول قطع خونریزی تو بدن هست. بنابراین برای زایمان ممکن خونریزی زیاد بشه

اگه میتونی پاچه گوسفند بگیر درست کن بخور خیلییی خوبه برای پلاکت پایین

احتمالا دکتر قرص اهنت رو دوتا کنه در روز
مواد غذایی مثله عدسی
عدس قرمز
نخود
خوراک لوبیا
اینا بخور
در حد امکان مصرف چایی هم کم کن

سوال های مرتبط

مامان مژده ونوید مامان مژده ونوید ۲ ماهگی
مامان دوقلوها💙🙋‍♂️ مامان دوقلوها💙🙋‍♂️ ۷ ماهگی