من رفیقم پلاکت خونش از قبل بارداری پایین بود بعد ک فهمید بارداره تحت نظر متخصص پریناتولوژی وحاملگی های پرخطر بود و تحت نظر متخصص خون بود همزمان با دو تاشون در ارتباط بود تا الان ک ۲۱ ام اردیبهشت بهش وقت سزارین دادن تو بیمارستان الزهرا تبریز قراره زایمان کنه دکترش تو بیمارستان خصوصی بود گف باید بری الزهرا ک دستگاهاش مجهزتر هست درکل نگران نباش تحت نظر ی متخصص خوب باش ک بتونه زایمانت رو انجام بده چون میگن حین سزارین شاید خونریزی زیاد داشته باشی خطرناک باشه
آره برو برات سرم آهن بنویسن بزن بیاد بالا
اره عزیزم میگن خطرناکه
ببخشید میپرسم عزیزم پلاکت خون چیه و چطوری میفهمی که داری ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.