سلام خانوما معدم خیییلی اذیت میکنه چیکار کنم😭😭

۵ پاسخ

الان دیگه دردت دارویی نیست
معده تو فشاره

گلم ادامس بجو میگم افتاد ب تعطیلات شاید بیشتر نگرت دارن تو بیمارستان مرخصت نکنن بمونه بعد تعطیلات یا پرسیدی ک همون یه شبه؟

آدامس نعناع

قرص پنتوپرازول من ناشتا میخورم خیلی خوبه دکتر بهم داد

صبرررر ..
هفته های آخر برای منم خیلی اذیت می‌کرد

سوال های مرتبط

مامان نفس🩷 مامان نفس🩷 ۶ ماهگی