۸ پاسخ

بچه منم همین مشکلو داره فقط تو خواب شیر میخوره اگه کسی تجربه و راه درمانی داره راهنمایی کنه لطفاً

رفلاکس پنهانه

ریفلاکس عزیزم تو تاریکی امتحان کن

بچه منم دقیقا چن روز شده اینجوری شدع فک کردم حتما توی دهنش برفک هس که نمیتونه بخوره ولی هیچی نیست

رفلاکسه بچهای منم اینطورین

عزیزم بخاطر رفلاکس تا جیغ میزنع بلندش کن عاروقشو بگیر بعد شیر بده.

پسرمنم دقیقا شبا تو خواب با سینم*شیر میخورع روزا شیر خشک میدم

به نام خدا رفلاکس بچه منم همین بود

سوال های مرتبط