۱۲ پاسخ

شربت رو که خوردی بس که شیرینه تو ازمایشگاه به من گفتن برای اینکه حالت تهوع نگیری روش اب بخور منم خوردم و اصلا حالم بد نشد خیلیا که اب نخورده بودن حالشون بد شده بود

واااای خیلی سخته نگران نباش یکم دراز بکش اونجا خوب میشی منم حالم بد دش

هیچی فقط دراز بکش یچی هم بزار زیر پاهات و تکون نخور حرفم نزن ک بالا نیازی
من همون تو آزمایشگاه تخت بود دراز کشیدم اون دو ساعت رو

هیچی بالا میاری نهایتن دوباره میری

منم الان منتظرم خونم رو برایربار سوم بگیرن. اصلا حالت تهوع نگرفتم. ولی سرم گیج میره

نصف لیوان اب سرد بخور

دراز بکش سرت بالاتر از بدنت باشه بهشم فک نکن

شماهم۳مرحله ای هس

چرا به من محلول ندادن فقط گفتن۳نوبت خون میگیرن اول ناشتا بودم

فقط تحمل بايد بكني عزيزم سعي كن حواس خودتو به يه چيزي پرت كني خييييلي حس بديه😮‍💨😮‍💨😮‍💨😮‍💨

تحمل کن عزیزم ب پهلوی چپ شیب دار دراز بکش
جای خنک باش ک بهتر بشی عزیزم

تحمل.

سوال های مرتبط

مامان آیماه مامان آیماه هفته بیست‌وهشتم بارداری