بچه ها من شربت گلوکز خوردم حالت تهوع دارم چیکار کنم 🥺؟؟

۱۲ پاسخ

فیلم نگاه کن. فقط ساعت اول اینجوریه اولین نمونه خون رو که بگیرن سبک میشی

سلام عزیزم شما بعد ازچند وقت برای برای بچه دوم اقدام کردی واینکه رژیم گرفتی برای پسردارشدن

فقط خنک کن خودتو هرطور شده و تکون نخور

بگیر بشین یه جا یا برو بگو یه جا بهت بدن دراز بکشی حتما

گوشیو بزار کنار
سرت رو به یه چیزی تیکه بده چشاتم ببند

بشین یه جایی که باد خنک بهت بخوره حالت بهتر میشه

منم الان وضعم همینه اومدم. تو ماشین. دراز کشیدم زیرر کولر بهترم

خودتو سرگرم کن با چیزی

صحبت نکن، آروم بشین تا بگذره

فقط بخواب اروم توجای خنک

هیجی فقط حواستو پرت کن و طاقت بیار

عزیزم گوشیو کلا بزار کنار راه نرو چشماتو ببند دراز بکش تا تموم شه

سوال های مرتبط