خانوم شربت گلوکز خوردم حالم بده چیکار کنم

۶ پاسخ

من هفته پیش انجام دادم و شدت شیرینیش برعکس بقیه حالمو خوب کرد و بچمم خوشش اومده بود هی تکون میخورد

وای منم هفته بعد باید این آزمایش بدم خدا ب دادم برسه🐱

دراز بکش رو تخت

برو هوا بیرون یه ذره سرد باشه ک این حالتو رفع کنه...یه قلوپ آب بخور به طعم شفک نکن

حالت چجوریه .اگه سرگیجه حالت تهوع داری دراز بکش بهتر میشی

درازبکش عزیزم چاره نیست

سوال های مرتبط

مامان آیماه مامان آیماه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندوق 🥰 مامان فندوق 🥰 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان liam❤️ مامان liam❤️ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان بنیتا مامان بنیتا ۸ ماهگی