بخور بخور 😂😂نوبت منم میرسه🤣💔
من خوردم رفتم هوای آزاد
احساس میکنم شیرین میخوری دراز بکشی بدتر میشی بشین کم کم بخور
بدترین چیزی که تو بارداری خوردم همین بود. ۵ دقیقه بعدش استفراغ کردم
یه قطره آبلیمو پیدا کن بخور
بهشون بگو اگر تخت دارن برو دراز بکش
اوکی میشی
منم حالم بعد خونگیری بد میشد دراز میکشیدم اوکی میشدم
من اینو ماه اول بارداری انجام دادم این آزمایش و ماه های اخرمدوباره داره؟؟
واییی میبینم حالم بد میشه
عزیزم ب پذیرش بگو
بهت تخت میدن دراز بکش تا ساعت ازمایشت برسه
یه دفعه نخور. کم کم بخور
خوشمزه ترین چیزی ک او بارداری خوردم همین بود😅😅😅😅😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.