حتما برید دکتر زودتر چک بشید و... اگر لازم باشه دارو بدن و... تا هفتتون به ۳۰ ب بعد برسه و... نگران نباشید ولی پیگیری کنید
جفتت پایین نیومده؟ منکه هربار اینجوری میشم میرم دکتر از جفتمه
فقط استراحتو شیاف بهترش میکنه
دقیقا منم دو روزه اینجورین
میگن انقباض کاذبه
اگر با تغییر پوزیشن اوکی میشه کاذبه ولی من محض احتیاط ظهر میرم زایشگاه چک کنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.