یدونه تخم مرغ برا صبونه کافیه اونم خالی

تصویر
۶ پاسخ

آره عالیه اگه کامل بخوره

منم یدونه برا صبحانه اش دادم یذره ام کره زدم

پسر منم یه دونه میخوره بدون نون معمولا بعدش بهش حلپا ارده یا شیره ارده نیدم میگم کاکائو بخور میخوره

پسرم همیشه نصف یا یه ذره بیشترو میخوره

من ۲تامیدم زرده نمخوره
سفیدشومخوره

اگه فقط همینو میخوره مغذی ش کن توش یه قاشق چهارمغز بریز یه دونه خرما گاهی له کن و بهش اضافه کن خاگینه ش کن به صورتهای مختلف بده بهش کافیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان محمدآمین🍩🍭 مامان محمدآمین🍩🍭 ۱ سالگی