سلام
چند بار باید سونو رشد بری؟
من ۲۹ هفتگی رفتم، کی باید برم باز؟

۴ پاسخ

والا دکترا جای گرم نشستن تو این گرونی ازشورش دراومدن همسر من دیگه شب صداش در اومد این ماه چهار بار فرستادن هرسری ده میلیون

من به بار ٣٠ رفتم به بارم داپلر تو ٣٤ هفته

شما دوبار میرید ؟
از من گفتن ۳۲ بری سونو رشد اخره .۲۸ هفته هم نرفتم

سلام.دکترم به من گفت ۳۷ هفته

سوال های مرتبط