آنومالی چند هفته رفتین؟از کی تا کی وقتشه

۵ پاسخ

سلام دوستان من دو روز پیش رفتم سونو ان تی جنسیت گفت ۷۰ درصد پسره میخوام خرید سیسمونی انجام بدم‌ به نظرتون صبر کنم تا آنومالی چن درصد درست درمیاد سونو ان تی

ب من گفته ۱۶هفته و ۵روز برم برای انجام سونو

۱۷هفته وپنج روز

من‌۱۷ هفته و ۵ روز رفتم

سونوش از ۱۸ هفته است

سوال های مرتبط

مامان فندق💕⛈️ مامان فندق💕⛈️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان هانا👶🏻 مامان هانا👶🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آکای مامان آکای ۸ ماهگی
مامان دلارز مامان دلارز ۵ ماهگی
مامان آراد و فندق مامان آراد و فندق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسرکوچولو❤️ مامان پسرکوچولو❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دوتا گوجه سبز مامان دوتا گوجه سبز روزهای ابتدایی تولد