۴ پاسخ

بهش خربزه بده برا یبوست عالیه و شربت انجیر.

آلو بده یا توت سفید، مقعدشم چرب کن

شاید مقعدش زخم شده که گریه میکنه پماد بزن براش چیزای نرم وسوپ واینا بده که اذیت نشه
ان شاالله عفونت نداره

بیمتو وصل کن خب با گوشی
نرم افزارشو نصب کن

سوال های مرتبط

مامان دوتاتوت فرنگی🍓 مامان دوتاتوت فرنگی🍓 ۲ سالگی
سلام مامانا
بچه هام رو روزا پوشک نمیکنم جیش و پی پی رو میگن... خیلی خیلی کم خطا دارن.... اما پی پی که دارن میگن پوشک ببند...دو روز اول دسشویی پی پی کردن خوشحال شدم گفتم خوبه نمی‌ترسن...اما بعدش خودشون رو گرفتن و پسرم روبردم دسشویی رو قصری ننشتست رپ پاهاش نشست... انقد نشست تا پاهاش خشک شد با گریه آور بخش بیرون به باباش گفتم پوشک کن پی پی کنه...دیگه از اونروز یاد گرفته به پوشک که میگه پی پس تو پوشک..هرچی بهش میگم بزرگ شدین و ...تاثیری نداره میگم یبار بیان دسشویی اکه نشد پوشک کنم...اصلا همکاری نمی‌کنند... موقع خواب ظهر و شب فقط پوشک می‌بندم...بعد اینکه بیدار شدن پسرم اصلا نمیاد دسشویی میگه می‌خوام پی پی کنم و پوشک رو نگهمیداره...عصر هم بیدار شدن دیدم پوصکش خشکه باز کردم ببرم کلی گریه کرد که می‌خوام پی پی کنم پوشک ببند دخترم ازش یاد گرفته.... چیکار کنم تا یاد بگیرند برا پی پی برن دسشویی؟؟اینم بگم دخترم یجوری یبوست شد که کلی گریه کرد بعد مجبور شدم پوشک کنم موقع پی پی
مامان shahan مامان shahan ۲ سالگی
من یک ماه پسرمو از پوشک گرفتمش پدرمو درآورده میگه جیش دارم میگم بریم میگه نمیخوام دوباره میگه جیش دارم میگه اگه جیش اومد برو دستشویی منم میام میگه ندارم میگه داره پی پی میاد میگم بریم میگه نه نمیاد نمیخوام نریم اینقدر خودشو نگه میداره که شورتش پی پی مالی میشه ولی نمی‌ذاره بیاد بیرون لجبازی می‌کنه میگه بریم پی پی اومد بعد میگه نمیخوام نمیاد برا جیش گریه می‌کنه و میاد ولی بعد که میاد تو دستشویی جیش کرد خوشحال و شاد میگه دیدی جیش داشتم راحت شدم ولی نمیخوام و می‌خنده و آب بازی می‌کنه و زوری باید بیاریش بیرون ولی برا پی پی اصلا نمیشینه در حد ۳۰ثانیه همین که داره میاد بیرون میگه خو بریم تموم شد و پا میشه می‌ره بیرون دیگه مغزم نمی‌کشه
کتاب بردم تو دستشویی ‌اسباب بازی بردم .برچسب براش میزنم .میگم تا ده بشماریم نیومد میریم میگه یه دو تموم شد بریم بیرون بعد پا میشه تو دستشویی بازی می‌کنه فقط میخواد شیطونی کنه و لجبازی منم دیگه کم آوردم راهکار ندارین؟کمکم کنین