من نزدم دکترم گفت نیازی نیست
من زدم
برو بزن حتما
من نمیخواستم بزنم اما بهداشت گفتن که شاید ندای نکرده تیغ جراحی میکروبی باشه یا باکتری وارد بدنت بشه
اون واکسن باهاش مقابله میکنه
من زدم
اگه از آخرین باری که زدی 10 سال گذشته باید بزنی عزیزم..
من زدم
من اونموقع چک کردن آخر بار تو دبیرستان زده بودم گویا ده سال یه بار باید تکرار بشه پارسال نزدن گفتن فعلا دو سالت مونده
زدم نه عوارضی نداشت
من زدم عوارضی هم نداشت ، اونی که گفت نزن مطمئنی دکتره؟
شک نکن بزن . بعضی دکترا بی احتیاطن ممکنه بیمارستان الوده باشه وسیله ها الوده باشه بزن اصن عوارض نداره
منم زدم
من زدم 28هفتگی
من زدم گلم
من زدم .
من زدم نه عوارض نداشت دستم درد میکرد سرقبلی نزده بودی ً
منکه نزدم اصلا نمیدونستم باید زد گفتن زدی نیاز نیست توی بارداری بزنی حتی بهداشتم گفت نمیخواد.
من زدم
عزیزم بزنی بهتره منم زدم
من زدم
چرا دکتر به من نگفت بزن
فقط رگام باید بزنم
منم زدم
سلام حتما باید زده بشه
واکسن کزاز خیلی مهمه تو بارداری من خیلیارو دیدم که زدن
اینکه میگه نزنی خطرناکه ها 😐
من زدم
من زدم
من زدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.