۵ پاسخ

من هفته ۳۰ بود کزاز زدم گفت تا ۳۲ هفته وقت هست بزنی.چون ۱۰ سال میش زده بودم موقع اش بود برای عمل سزارین بهتره ک بزنی

من کزاز زدم

من هر دو رو زدم

اره من فقط کزاز زدم برا انفولانزا دیگ نزدیک زایمانم بود نزدم

بله من جفتشم زدم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان پسر و دختر مامان پسر و دختر ۱ سالگی
مامان هامین مامان هامین ۱۵ ماهگی