مامانا سونو داپلر برای چیه ؟؟؟

۴ پاسخ

هفته ای یه بار میدم برای شریان عروق جفت جنین هست

برای عروق هست
اگه مثلا یه پات ورم کرده داپلر مینویسن
رگ های همون پا رو بررسی میکنن

براي بررسي عروق خوني كه يه وقت لخته اينا نداشته باشي

برای چسبندگی و جفت و اینجور چیزا

سوال های مرتبط

مامان هادی💙🩵💙🩵 مامان هادی💙🩵💙🩵 ۴ ماهگی
مامان آیسو🎀 مامان آیسو🎀 ۱ ماهگی
مامان هدیه‌ خدا💙🩵💙 مامان هدیه‌ خدا💙🩵💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آیماه خانوم💗 مامان آیماه خانوم💗 ۴ ماهگی