من نان کامفورت میدم وزن گیریش خوبه
عزیزم ب نظرم اگر شیر خودتو میدی طبیعیه
بچه های شیر خشکی خیلی سرعتی وزنشون بالا میره
الان خوبه عزیزم ماشاالله
عزیزم من آپتامیل پرونترا می دم ماه اول پسر من از ۲۹۰۰رسید به ۳۳۰۰رشد نگرد دکتر کنار شیر خشک،نیو زینک داد صبح و شب یک سی سی.کنارش مولتی ویتامین وی وا کیدز دادم روزی یک قطره تو دوماهگی شد ۴۷۰۰.پرونترا هم خوبه برای بچه هایی که کم وزن هست آهن داره و عالیه.
عالیه
من آپتامیل میدم شیر خودمم میدم بعد۱۴روز بردم نیم کیلو بالارفته بود
منم اپتامیل میدادم دوماه تمام ۴۰۰گرم اضاف کرد.دکترش شیرش عوضکرد سوپرامیل نوشت
هر شیری ب بچه نمیسازه فقط ببردکتر
آپتامیل بده.پسر من موقع تولد ۲۸۰۰بود .دو ماهگی که رفتم واکسن بزنم پنج و صد شده بود
پسر من ۲۶۰۰ وزن تولدش بود
دیروز ۵۲۰۰ شده بود
هنوز چند وقته درست شیر نمیخوره به خاطر رفلاکس وگرنه ۶ بود
اپتامیل یا گیگوز بهش بده
وزن تولدش چقد بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.