۵ پاسخ

دختر منم ۲۴۵۰ بدنیا اون الان ۴۵۰۰ وزن دخترت خوبه دیگه

منم نان میدم

نوزاد کوچیکه دیگ😐
دختر منم ۲۶۰۰بود ۳۶هفته دنیا امد
۱ماهگی۴۳۰۰بود
دوماهگی ۵۱۵۰
دیگ نبردم تا چندروزدیگ واکسن چهارماهگیش ببینم چقدشده

خوب وزن گرفنه دیگه منم دخترم ب دنبا اومد ۲۹۰۰ بود الان ۵۰ روزگی ۴۶۵۰ شده

خوب وزن گرفته عزیزم هرماه باید 800کیلو بگیره خوبه دیگ

سوال های مرتبط