دختر منم ۲۴۵۰ بدنیا اون الان ۴۵۰۰ وزن دخترت خوبه دیگه
منم نان میدم
نوزاد کوچیکه دیگ😐
دختر منم ۲۶۰۰بود ۳۶هفته دنیا امد
۱ماهگی۴۳۰۰بود
دوماهگی ۵۱۵۰
دیگ نبردم تا چندروزدیگ واکسن چهارماهگیش ببینم چقدشده
خوب وزن گرفنه دیگه منم دخترم ب دنبا اومد ۲۹۰۰ بود الان ۵۰ روزگی ۴۶۵۰ شده
خوب وزن گرفته عزیزم هرماه باید 800کیلو بگیره خوبه دیگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.