خوب وزن نگرفته بچه من
دوکیلو بود به دنیا اومد دوماهگی چهار و نیم
عزیزم وزن تولدش چون کم بوده فک میکنی الان کمه،وگرنه وزن گیریش عالی یوده
خوبه ک ازاین بیشتر امکان نداره ک همینقد اضافه کرد عالیه عجله نکن
همون نان از همه شیر خشکا غلیظ تره. عوضش نکن اگه ب بچت میسازه. میتونی تعداد شیردهی رو بیشتر کنی. مولا ب جای دو ساعت. ی ساعت و نیم بهش شیر بده
پری نان شنیدم برا نارس ها عالی وزن میده
منمپسرم نارس بدنیا اومده تولد ۲۴۰۰بود بهش سوپرامیل میدم
عزیزم ۶۰۰تا۹۰۰گرم درماه یعنی نرمالترین وزن ماشاالله بچه ت ۱۱۰۰اضافه کرده تو ماه دوم تولدش دیگه چی میخوای؟؟؟
دختر منم مثل شما نارس به دنیا اومد وزنش۲۲۸۵ یک دوماهگیش۴۵۰۰ بود
من ببلاک کامفورت میدم خوبه
عالی وزن گرفته
در اصل ماهی بین ۶۰۰تا ۹۰۰ باید اضافه کنن
توی یک ماه ۱ کیلو ۱۰۰ اضاف کرده ماشاالله
چرا میخواهی شیرش عوض کنی بچه اذیت شه
بچه خودتون با بچه بقیه که وزن تولداشون فرق میکرده مقایسه نکنید
عالی داره وزن میگیره که
با توجه به اینکه ۲۲۰۰ بدنیا اومده
روند وزن گیریش خوب بوده
اپتامیل
گیگوز رو امتحان کن
خوب ک وزنش
شیر خودت بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.