۵ پاسخ

بیومیل معمولی میدم وزندهش خوبی داره

گیگوز اسهال یا یبوست نکرد؟

فقط اپتامیل خیلی خوب وزن میده

وری نان خوبه من پری نان میدم اولا نان میدادم بالا میورد
فعلا یه هفتس میدم

ببلاک ای آر بده وزن دهی خوبی داره

سوال های مرتبط