سلام منم زایمان پنجم خودم کارامو انجام میدادم چون مامانم مریضن.باشما همدردی میکنم.
منم اینطور بودم
لباسارو پای ظرفشور بشور کنخای بری توحموم بشینی بعدم ماشین ضدعفونی کن باسرکه وجوش شیرین لنداز ماشین کادهاتم ایستاده انجام بده زیاد فسار نیار کیهو همه کارهارو بکنی
منم خودم انجام دادم
برای شستن لباس نشین رو زمین
یه تشت بذار داخل رو شویی ایستاده بشور
من سر بچه اولم همینطور بودم بچه دومم حتما همینه خدا بزرگه
آره من طبیعی بودم تا ده روز پیش مامانم بودم بعدش اومدم خونه همه کارامو خودم میکردم
من مادرشوهرم اومده كمكم
من زایمان هام طبیعی بودم اره همه کارهامو خودم میکردم
دیگه مجبورا باید انجام بدی
ولی دولا راست نشو هعی
درحد ظرف شستن و اشپزی اشگال نداره بعد بیا درازبکش زباد سرپا نباش
کلا بعد ۲ الی ۳روز ادمرو ب بهبود میره
اگه تحرک داشته باشی و انجام بدی بهتره.فقط وسایل سنگین بلند نکن.برای رحم خوب نیست
خب حداقل لباساشو بریز داخل لباسشویی که اذیت نشی
دیگه مجبوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.