کلا داشتن ویار فرد به فرد،متفاوته،یکی کلا نداره،یکی فقط تا ۳ ۴ ماهه اول داره،یکیم تا روز آخر ویار داره
مامان نبات آزمایشت مثبت نشد؟
نگو که نرفتی دکتر هنوز؟!!!!!!
من از اولش
من از ورود هفته ی7شرو شد و همچنان هستش🙂↔️با دمیترون سر میکنم
بستگی به بدنت داره من از چهار هفته تهوع های خیلی شدید داشتم ۶ هفته کمتر شد باز چند روزه شدید تر با استفراغ برگشته 🥲جونم داره بالا میاد دیگه
مونده ب بدنت من اصلا ن حالت تهوع دارم ن استفراغ میکنم
مونده دیگه بدن با بدن فرق داره بعضیا اصلا تهوع نمیگیرن
بعضیا تا آخرین روز بارداری تهوع میگیرن ولی اکثرا از همون اولا شروع میشه پنج شش هفتگی
بستگی داره به بدن هر کس ولی از ماه دوم تا چهارم ممکنه حالت تهوع شروع بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.