سلام دوستان حالت تهوع از چند ماهگی شروع میشه

۸ پاسخ

کلا داشتن ویار فرد به فرد،متفاوته،یکی کلا نداره،یکی فقط تا ۳ ۴ ماهه اول داره،یکیم تا روز آخر ویار داره

مامان نبات آزمایشت مثبت نشد؟
نگو که نرفتی دکتر هنوز؟!!!!!!

من از اولش

من از ورود هفته ی7شرو شد و همچنان هستش🙂‍↔️با دمیترون سر میکنم

بستگی به بدنت داره من از چهار هفته تهوع های خیلی شدید داشتم ۶ هفته کمتر شد باز چند روزه شدید تر با استفراغ برگشته 🥲جونم داره بالا میاد دیگه

مونده ب بدنت من اصلا ن حالت تهوع دارم ن استفراغ میکنم

مونده دیگه بدن با بدن فرق داره بعضیا اصلا تهوع نمی‌گیرن
بعضیا تا آخرین روز بارداری تهوع میگیرن ولی اکثرا از همون اولا شروع میشه پنج شش هفتگی

بستگی داره به بدن هر کس ولی از ماه دوم تا چهارم ممکنه حالت تهوع شروع بشه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ۳فرشته ناز مامان ۳فرشته ناز ۲ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم هفته هشتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته چهاردهم بارداری
مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد