یعنی اصلا بالش نمیذاری هنوز؟ من وقت تا چهل روزگی نذاشتن بقیه ش دیگه بالش گذاشتم. همه فامیلای ما از بدو تولد بالش میذارن
دختر جاریم ۸ سالشه هنوزم غلت میزنه😂این مورد فقط با دعا حل شدنیه خودت باید از خدا بخای نزنه وگرن ربطی ب سن ندارع .درمورد بالش هم میگن یه سالگی ب بعد میشه گذاشت ولی نمیدونم بچه ای ک از بدو تولد زیر سرش بالش نبوده بعد از یه سالگی بالش قبول میکنه یا ن .من ک برا امتحان هم شده زیر سر فرهاد میزارم نمیخوابه روش
عزیزم شما نمیخوای کوچولوتونو عکسش آتلیه ی درست کنم؟ پشیمون نمیشی عزیزم
من چون رفلاکس داشت از اول میزارم
الان پس بالش نمیزاری
یه بالش بزار قشنگ زیادم ارتفاع نداشته باشه
غلط زدن که عادیه
خودت نمیچرخی تو خواب
بالش دوسالگی عزیزم ، قلتم نمیدونم دخترم ۷ سالشه یه عالمه قلت میزنه
بالش تا ۲ سالگی میگن نزارین
غلت فرق داره هرکدوم ولی متکامن میزارم ازنوزادب
از یه سالگی میتونی بالش بزاری براشون اما غلت زدن رو هر بچه فرق داره یکی کلا غلت نمیزنه یکی همیشه غلت میزنه حتی وقتی بزرگ تر شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.