اول سونو بعد با جوابش بری آزمایش
ناشتایی هم نداره
اول سونو گرافی وبلافاصله ازمایش
واسه غربالگری اول هم باید ازمایشگاه بری هم سونو گرافی
اول باید بری سونو بعدش با جوابش بری ازمایش عزیزم، اگه اشتباه نکنم ۲۴ساعت بیشترم نباید بینشون فاصله بندازی
سلام کی میری؟
اول سنو میرن
اخرین پریودت کی بود چند هفتته؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.