خانوما هندوانه برا دیابت بده ؟؟

۴ پاسخ

یه کوچولو برای هوست بخور

وگرنه من دیابت بارداری دارم ، دکترم نگفته هندونه نخور
روی انگور و خربزه و انجیر تاکید داشت نخورم


قندت چنده انسولین میزنی؟
بنظرم یه قاچ معمولی ایرادی نداره چون همه میوه ها قند داره هندونه هم جزو معمولیاس قندش

اره قندش بالاست

اره هندونه قندش زیاده

آره عزیزم شیرینه

سوال های مرتبط

مامان شوکولات خوشمزه مامان شوکولات خوشمزه ۱۱ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۵ ماهگی
مامان آتوسا مامان آتوسا ۱۲ ماهگی
مامان رادین جونی مامان رادین جونی ۱ ماهگی
مامان ماهور 🧿🧿 مامان ماهور 🧿🧿 ۸ ماهگی