یه کوچولو برای هوست بخور
وگرنه من دیابت بارداری دارم ، دکترم نگفته هندونه نخور
روی انگور و خربزه و انجیر تاکید داشت نخورم
قندت چنده انسولین میزنی؟
بنظرم یه قاچ معمولی ایرادی نداره چون همه میوه ها قند داره هندونه هم جزو معمولیاس قندش
اره قندش بالاست
اره هندونه قندش زیاده
آره عزیزم شیرینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.