خانوما راسته هندوانه فشار بالا میبره؟

۷ پاسخ

هندوانه قند بالایی داره واسه کسایی که دیابت دارن نخورن بهتره چون فشارشون بالا میبره

هرکی یه چیز میگه بنده خدا گیج شد که

نه اتفاقا فشار رو میاره پایین( مادر من فشار خون داره دکترش میگه دائم بخوره)
ولی قندش زیاده

نه! من که میخورم، خیلیم خوبه، ادرار آوره

قندش خیلی خیلی زیاده

نه قندو بالا میبره واسه فشار حوبه چون ادرار اوره

نه کی گفته ؟؟

ولی میوه ها قند دارن
زیاد نباید خورد


هندوانه رو من می خورم با آب ساده در طول روز
که جیشم بیاد

دکترم گفته بهم هر چقدر دفع ادرارت بیشتر باشه
کمتر دچار عفونت می شی

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۱۱ ماهگی
مامان طاهاو جانان🍼🩷 مامان طاهاو جانان🍼🩷 ۷ ماهگی
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان آسنا مامان آسنا روزهای ابتدایی تولد