هندوانه قند بالایی داره واسه کسایی که دیابت دارن نخورن بهتره چون فشارشون بالا میبره
هرکی یه چیز میگه بنده خدا گیج شد که
نه اتفاقا فشار رو میاره پایین( مادر من فشار خون داره دکترش میگه دائم بخوره)
ولی قندش زیاده
نه! من که میخورم، خیلیم خوبه، ادرار آوره
قندش خیلی خیلی زیاده
نه قندو بالا میبره واسه فشار حوبه چون ادرار اوره
نه کی گفته ؟؟
ولی میوه ها قند دارن
زیاد نباید خورد
هندوانه رو من می خورم با آب ساده در طول روز
که جیشم بیاد
دکترم گفته بهم هر چقدر دفع ادرارت بیشتر باشه
کمتر دچار عفونت می شی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.