۵ پاسخ

بله من میدادم از مارک نرس هارویز باشه عالیه روزی دو بار و اگه دلدردش بیشتر بود روزی سه بار دو میل میدادم

من به دخترم میدادم از ۱ ماهگی دکتر گفته بود هر ۱۲ ساعت ۲ونیم سی سی

آره خیلی خوبه ...هر ۸ ساعت ۲ ونیم سی سی...ولی من هروقت گریه می‌کنه میدم مثلا شاید روزی یبار...یا مثلا می‌خوام برم بیرون میدم که دیگه بیرون دل درد نکنه که گریه بیفته

خوبه بهش بده هرچند به دختر من نیفتاد

اره عزیزم خوبه یک سر شیشه بهش بدی

سوال های مرتبط