۲ پاسخ

شیرخشک اصلا ضرر نداره
شیشه شیر که باید ترک بشه
اتفاقا دکتر پسرم میگفت تا دوسالگی یا بیشترم شیرخشک بریز تو لیوان بده بخوره

شیشه شیر نباشه عیبی نداره
همه باید روزی یه لیوان شیر بخورن

سوال های مرتبط