۸ پاسخ

من دختر اولمو طبیعی بودم ۳۸هفته و یک روز دردم گرفت و زایمان کردم

سلام عزیزم من که ۳۷ ویک روز زایمان میکنم همیشه الانم بچه چهارم هست دکترم گفت احتمال اینکه زود تر از بچه هات بدنیا بیاد

نه بابا من ۳۷ هففته زاییدم

همه مثل هم نیستن من دوتااولیارو40هفته روردکردم اینوسعی میکنم زودبیادچون خستمه نمیتونم ازجام بلندبشم از هفته بعدپیاده روی میرم

بستگی داره
من 40 هقته و 4 روز زایمان کردم

منم یک روز بود وارد ۳۸ هفته شده بودم دردم گرفت

من بچه اولم ۳۸هفته و۳روز ب دنیااومد
دومیم۳۷هفته و۵روز
چون خودم تحرکم وفعالیتم وورزشام زیادبود

من 37هفته و 5روز زایمان کردم

سوال های مرتبط

مامان 🩵هیروانم🩵 مامان 🩵هیروانم🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پسری🧡🫅 مامان پسری🧡🫅 روزهای ابتدایی تولد