۵ پاسخ

من اول زایمان طبیعی میخاستم طی یه مشاوره ای درباره یه موضوعی نظرم برگست به سزارین
چون خواهرانه برام توضیح داد مشکلمو

عزیزم من کرجم قبلا تو کرج تحت نظر دکتر بودم الان اومده شیراز واقعا دکتر خوبیه و ارامش میده.من هنوزم باهاشون در ارتباطم وسر هر چیزی که اتفاق میوفته نظرشونو میپرسم و واقعا بهشون اعتماد دارم
خانم دکتر لیلا مقیمی

عزیزم برو پیش کاملیا همیری واقعا عالی با حوصله خوش برخورد با انصاف بنی هرچی چیز خوبه این خانم دکتر داره

به خاطر اینکه پیدا نمیکنی آدمی که همه ازش راضی باشن عزیزم .البته خیلی ایرادات هم اصلا الکیه مثلا طرف فکر کرده دکتر دخترخالشه توقعاتش زیاده .به نظر من یکی که کمترین معطلی رو داشته باشی تو مطب و اهل استرس دادن به مریض نباشه کافیه .کار خاصی نمی‌خواد بکنه دیگه

من بهت خانم پریماه ارچین دیالمه ذو پیشنهاد میکنم
بسیار خوش اخلاق باحوصله هرسوالی که داشتی رو برات توضیح میده
معطلی نداره برا نوبت دهی
از طرفی توی چهارتا بیمارستان هست
برای خانومای باردار عالیه که نزدیک منزل باشه
و مطبشون فرهنگ شهر هستش
من الان دوساله زیر نظرشون بودم برای همه مواردی و واقعا راضیم

سوال های مرتبط

مامان دختر م وفسقلی مامان دختر م وفسقلی هفته بیستم بارداری