من کم کم دارم خرید میکنم ولی یه جوری قیمتها بالاست که آدم میمونه
من هنوز چیزی نخریدم هر چی تو شهر خودم دیدم خوشم نیومد میخوام اینترنتی بخرم دوست داشتم مهشدی باشم الان🤣خیلی لباسای بچه قشنگ داره
من تقریبا این هفته بیشتر چیزارو گرفتم واقعا خیلیییییی گرونه 😩تا الان من ۲۷۰ خرید کردم بازم مونده تازه من کالسکه و کریر اینا نخریدم دوستم داشت بهم داد ولی بقیه چیزا رو تقریبا خیلی خوب خریدم
اصلا انرژی منفی نباش عزیزم...گر نگهدار من ان است ک من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد..انشاالله ب سلامت بغل بگیریش
من لباساشو ک از قبل بارداریم گرفته بودم اسباب بازی و پتوهاشو اکسسوریای اتاقشم قبل بارداری خریدم.الان باید کیف کریر و کمد و تختشو بگیرم.باید خونمومو عوض کنیم ک هنوز پیدا نکردیم.از اونورم خودم هرروز دارم سنگینتر میشم نمیدونم چطوری میخوام برم بگردم اینارو بخریم🥲🥲
من که خونواده ام همه چیو خریدن تو شش ماهگی 🥲مامانم انقد با عجله همه چیزشو خرید وقتی خیالش راحت شد رفت پیش خدا 😭
همه چیش خریدم تنها چیزی ک گفتم تا اخر سال بخرم صندلی ماشین هس
چون الان استفادش نمیشه گذاشتم اونموقع بخرم... با پاپوش و لباس مجلسی نخریدم چون نمیدونم چ اندازه ای باید بگیرم گذاشتم برا عیدش بگیرم
من وسیله هایی ک ب نظرم مورد نیاز بود رو گرفتم سرویس خواب و شیشه و لباس ووان و حوله و... بهداشتی ها رو نخریدم
ولی فککنم عجله کردم کاش نمیخریدم خیلی انقباض دارم و طول سرویکس کم ممکنه نمونه اصلا . همون هفته های ۲۸ ب بعد ب نظرم برای خرید سیسمونی بهتره
وای من اصلا یادم نیست چیا خریدم😂من دی ماه خریدم همه رو ولی قابل قبول بود تقریبا همه چی گرفتم.اونموقع ۱۴,۱۵ هفته بودم.خواهر قیمتا اونموقع کجا الان کجا!!!!
من هنوز هیچی نخریدم🙂
منم فعلا هیچی نخریدم بخرمم اقتصادی میخرم لباسای وسایل بچه اولم مونده نو هستن
من تو ماه شیش همه چیو خریدم
واقعا میموندم برا الان مطمئنن نمیتونستم خرید کنم
من فعلا نتوستم چیزز بخرم 😭😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.