۱۰ پاسخ

من خریدم همه رو فقط زمستونیاش مونده منتظر آخر شهریور که زمستونی جدید بیاد

بله دو روزه گرفتم همه خریدهای اولیه و واجب نوزادی بقیرو با خودش و به فصلش میخرم ان شا الله

همه وسایلشو گرفتم . ۴ ۵ تا وسیله مونده اونم هروقت پیش بیاد میخرم

آره از قبل بارداریم لباس میخریدم یادش بخیر 😂 باردار هم شدم از انتی که جنسیت رو فهمیدم. تقریبا الان ۹۰ درصدشو خریدم

من منتظرم ماه صفر هم تموم بشه تا شروع کنم😍

من هنوز هیچی

منم خریدم ولی با این همه خریدن هنوز کلی چیز ریز میزه مونده🤣🤣

منم هیچی نخریدم هنو☹️☹️☹️

منکع تازه خریدم😑

من از ۱۸ هفته کم کم خرید کردم هنوزم یکم دیگه مونده شهریور خرید میکنم

سوال های مرتبط

مامان آلوچه💚🧿 مامان آلوچه💚🧿 ۸ ماهگی
مامان 💖دخمله🥺💗 مامان 💖دخمله🥺💗 ۵ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌ویکم بارداری
مامان عسلچه مامان عسلچه هفته سی‌وپنجم بارداری