سزارین خیلی راحته اصلا نترس منم خیلی استرس داشتم ولی الان ک انجامش دادم اصلا نمیترسم برعکس روز میشمرم ک دومی دنیابیاد
ب طبیعی فک نکن واقعا پاره میشی چ حین زایمان چ بعدش
اما سزارین واقعا خوبه وراحته بعد یکی دوروزم سرپامیشی دردش هم تا توی بیمارستانی مسکن قوی میزنن خونه هم شیاف میزاری راحتتتتت
من هر وقت زایمان یادم میاد به این فکر میکنم هرروز اینهمه خانم انجامش میدن پس منم میتونم از بسش بر میام
هم زایمان طبیعی هم سزارین
جفتش میگذرن
از استرس امتحان نهایی کمتره برا من چون میگذره
من استرس دارم سزارین اجباری بشم. میگم خدا کنه طبیعی دنیا بیاد چون ورزش کنی ماما هم بگیری طبیعی اصلا اذیت نمیشی اصلا
از من که بیشتر نمیترسی راهکار من اینه اصلا بهش فکر نمیکنم تا روز آخر بهتره بری سزارین برعکس طبیعی ترسناک تره بنظرم
عزیزم این همه ادم زاییدن، اتفاقا خیییلی راحتتر از دوران بارداریه، بارداری عذابش بیشتره واقعا، اصلا نگران نباش همسرتم بجای دلداری دادن هی حرف مفت میزنه،
راهی هست که باید بریم به بعدش فکر کن که بچه ات را بغل می کنی اگر این قدر ها وحشت داشت دیگه کسی بچه دوم نمی آورد سخت هست ولی می گذره
سزارین نوعی جراحی هست زایمان نیست ،اصل زایمان طبیعی هست ،در ضمن اصلا نمیتونی عمل قلبو با سزارین یکی کنی ،یه زخم بزرگ ایجاد میشه که زمان میبره خوب بشه و خیلییی به مراقبت نیاز داره ،طبیعیه ،منم خیلی میترسم ولی همش چند ساعته تموم میشه توکل بر خدا نگران نباش ♥️
دکترت کیه من پیش دهدشتی سزارین شدم پمپ درد گرفتم خیلی راضیم
عزیزم حتما پیش مشاور برو دربارش صحبت کن تا ارومت کنه من خودمم از زایمان میترسم اما سعی میکنم ب چیزای بدفکر نکنم فقط ب کوچولوی ک قراره بغل بگیرمش فکر کنم
مطمئن باش ما خانما اینقدر قوی هستیم ک بتونیم از پسش بربیایم 💪❤
عزیزم بنظرم بشین چندتا مقاله بخونه یا فیلم ببین
اینکه بدن زن این قابلیتو داره ی موجودو رشد بده تو خودش بعدشم فارغ شه
اصلا نگران نباش هیچ اتفاقی واست نمیوفته خدایی نکرده
الان هرچی جلوتر بری هفتت زیادتر بشه دوست داریی زودتر ببینیش
منم از دوتاش میترسم ولی مجبوریم تحمل کنیم به سختیش می ارزه وقتی فکر میکنم بعد عمل کوچولومونو بغل میگیریم
خیلی حس خوبی داره
عزیزم جراحی و زایمان شیرین ترین قسمت زندگیت میشه اینو بهت قول میدم
همون موقع که برمیگردی نگاه میکنی میبینی نی نی کنارته خستگیاتو میشوره میبره
این استرسی ک میگیری از همه چی بدتره
ترس داره اما ب شیرینی بعدش می ارزه
اخرش بچه که میخواستی بعدم گلم خدا توانشو میده به ادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.