۵ پاسخ

بخاطر زایمان هست نه شیردهی
من شیرخودمو میدم ولی دکترم گفت بخاطر اینکه بعداز زایمان یه شوک هورمونی به بدن وارد میشه چندماه بعداز زایمان شروع میکنه به ریزش

خیلی ربطی به شیر دادن نداره
سطح هورمونا تغییر میکنه و باعث ریزش مو میشه

بهتر میشه

یونی زینک بخور یا برو مزو تراپی

منم ب شدت ریزش مو دارم دخترمم شیرخشکیه

سوال های مرتبط