۴ پاسخ

منم هرماه فولیکولام اینجورن ولی بادار نمیشمممم 😢😢😢
بابد حدا بخاددددد براتتت

اره عالیه حتی شایدم دوقلو سه قلوم بشه

اره خیلی. ایشالله. بگیره

اره خیلییییییی انشالله که خیره

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته هفتم بارداری