بالا اوردن پنیری برا چیه ؟

۵ پاسخ

شیر زیاد

تعدا بیشتر کن حجم شیر کمتر کن

معمولاً اضافه اس.. یا معده کوچولوش طاقتش نداشته .پنیرک بالا اوردن خوبه براش ..میگن چاق میکنه

زیاد میخورن
شیر موقع هضم پنیری میشه
زیاد میخورن یکمش بالا میارن

یادم نیس ولی میدونم بذ نیس

سوال های مرتبط

مامان ماهی😘 مامان ماهی😘 ۱۳ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۴ ماهگی
مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۵ ماهگی
مامان فندوقی مامان فندوقی ۲ ماهگی
مامان اراز👼🧿✨️ مامان اراز👼🧿✨️ ۲ ماهگی