۳ پاسخ

تمام ادویه ها میشه استفاده کرد بجز نمک و فلفل و ادویه کاری و ادویه های ترکیبی
زردچوبه پاپریکا دارچین پودر سیر و پیاز آویشن اینارو میشه در مقدار خیلی کم تو غذاهاشون استفاده کرد

زردچوبه هم مشکلی ندارع

فک کنم فقط دارچین

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان آنا نیلا مهربد مامان آنا نیلا مهربد ۴ ماهگی
مامان توتفرنگی🥹🍓 مامان توتفرنگی🥹🍓 ۱۳ ماهگی
مامان پارسا و هیرسا💙 مامان پارسا و هیرسا💙 ۱۶ ماهگی