چه ادویه و حبوباتی از الان مجازه مامانا ؟

۶ پاسخ

دارچین و زردچوبه رو میدونم مجازه

حبوبات ماش عدس دال عدس

زردچوبه دارچین

دکتر به من گفت ادویه هیچی ندم تا یک سال ولی حبوبات همه شون مجازه فقط نفخشون رو بگیر

ادویه فقط زردچوبه حبوبات ماش و عدس

به دختر من تو این سن فقط زردچوبه و دارچین گفته بود

سوال های مرتبط

مامان قند👶🏻🩵 مامان قند👶🏻🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری