عزیزم دکتر به من گفت تا ۶ سالگی اگه تو خواب جیش کنن شب ادارای نیست طبیعیه
سه چهار ساعت یه بار ببرش تو خواب دستشویی
پوشک کن
اسمش شب ادراری نیست عزیزم تا پنج سالگی امکان خطا دارن و این طبیعیه اسمش بعد پمج سالگی اگه خوب نشد بهش میگیم شب ادراری یا بیماری من از روانشناس کودک پرسیدم پس فقط سعی کن قبل خواب مایعات ندی دو ساعت قبل خواب قبل خواب ببر دم صبحم ببر
من یه ماه از پوشک گرفتم شب ادراری داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.